Close up hand hitting red arrow to target dartboard at sunset background. Business targeting
מה לעשות כשהמטרות העסקיות מתרחקות?

אני רוצה לקחת אותך אחורה בזמן, שלוש שנים מעכשיו. איך נראה יומך בעסק? מהן הפעולות שנדרשת להן? מה השתנה מאז? 

בחזרה להווה. האם יש דברים שלדעתך אפשר לשנות או לשפר בעסק גם היום? להכניס תהליכי עבודה חדשים? לרענן נהלים ואסטרטגיות פעולה? לפתח את הכישורים שלך? להגדיל משאבים? 

אם ענית "כן", זה משמח אותי. עסק הוא יצור דינמי שמוכרח להימצא בתנועה כל הזמן. הוא תמיד רעב ולכן עם כל "פעימת" התקדמות הוא זולל יותר זמן, אנרגיה, סוגי אחריות ופעולות. 

מובן שאם האחריות שלך חולשת על כל אלו באופן אישי, השחיקה כבר טיפסה עליך מצוין. מצד שני, כשהמטרות והחלומות לנגד עיניך, חייבת להיות דרך להגשים אותן מבלי לאבד מעצמך בדרך. וזה בדיוק מה שאלמד אותך לעשות היום, באמצעותי. 

ניהול משרד, יעדים ומה שביניהם

אני רואה ויודעת שהגעת עד הלום בעבודה קשה ובהשקעה אינסופית בעסק. עשית כברת דרך מדהימה, אבל נדמה שזה לא מה שציפית: המשימות היומיומיות מוציאות אותך מדעתך, התרחקת ממה שבאמת רצית לעשות ולהגשים, השגרה שלך לחוצה ומאתגרת והתוצאה היא תסכול ואכזבה. 

מניסיוני, זוהי הנקודה הנפוצה ביותר שבה בעלי עסקים מחפשים שירותי ניהול משרד. זה די הגיוני: מה שמפעיל אותנו ברוב המקרים הוא מצב ה"אין ברירה". כתוצאה ממנו, נבחר בפתרון הזמין והמהיר ביותר שיענה לנו על צורך נקודתי.

ובכן, זה בהחלט קריטי לעשות סדר בבלאגן, להפחית עומס ולהאציל משימות, אבל כל אלו עדיין לא באמת מובילים אותך להגשמת המטרות. 

לשם כך שירותי ניהול המשרד שלך מוכרחים לקבל על עצמם גם את המושכות בתמיכה ביעדים והמטרות שהצבת לעצמך בעסק ובכלל, ולא רק באלו שנוגעות ללקוחות או הספקים. 

3 נקודות מקצועיות להגשמת כל השאיפות 

הצבת מטרות

מטרות יש לכולם. הן שונות ומגוונות, אך שלושה מרכיבים תמיד משותפים להן: שיטה, התמדה ואופטימיות. 

הצבנו מטרה? מצוין. 

  • קודם נעריך את חשיבות המטרה ואת התיעדוף שלה על פני אחרות
  • לאחר מכן נזהה ונמפה את המשאבים והפעולות להשגתה

השילוב בין שני אלו יעזור לנו לראות את הדרך למטרה, לאפיין אותה לעומק ולא פחות חשוב, להתמלא במוטיבציה לקראת תהליך הביצוע. 

חתירה ליעדים

אחד המודלים המקובלים ביותר בתחום הגשמת המטרות הוא SMART, שקובע שילוב בין יעדים ספציפיים, תהליכי מדידה, היצע המשאבים, חשיבה ריאלית ותיחום בזמן. 

ככל שמדובר בהגשמת מטרות עסקיות, קל להבין מדוע זה תהליך כל כך מאתגר. הרי אם המטרה העסקית שלי היא להגיע ל-100,000 עוקבים בפייסבוק עד לסוף השנה, האם יש בידי את כל הכלים והמשאבים לעשות זאת לבד? האם יהיה לי די זמן כדי למדוד ולהעריך כל פעימת התקדמות? ובכלל, האם זהו יעד ריאלי?

בעבודתנו המשותפת, לא רק שנפרק את המטרה לגורמים כדי להעריך מקרוב כל יעד, אלא ניצור שיטת ניהול ובקרה אחידה שתמנע מהתהליך ליפול, וחשוב יותר – שתמנע מועקה, לחץ והתעסקות מצידך כבעלים בעסק. למעשה, אם הצבנו מטרה והגדרנו לה יעדים, כל שנותר הוא לשקף לך את נתוני ההתקדמות ולוודא שהדברים נוסעים במסלול הנכון.

מרחב השליטה

מטרות ריאליות הן מטרות שההשגה שלהן נמצאת בשליטתנו, גם אם הן תלויות באחרים לצורך הגשמתן. 

ולכן על מנת להתקדם ולהשיג את כל היעדים שבדרך, נזדקק ליחסי אמון הדוקים וטובים בינינו, לשקיפות, קשר רציף ותיאום מקצועי. רק כך אוכל לעזור לך להגשים את כל המטרות ולעשות זאת מבלי להסיט אותך מעיסוק הליבה ומהמשימות שאהובות עלייך באמת.

לנהל את העסק ולא את הבלאגן

אני רוצה להזמין אותך לקחת רגע ולבחון את התהליכים שמנהלים אותך. האם הם תואמים את המטרות והחלומות שלך? האם הם מאפשרים לך להגשים אותם? מטרות הן נושא כאוב ורגיש אצל המון בעלי עסקים, בעיקר כאלו שמרגישים חנוקים וחרדים מעודף המשימות ורוצים רגע של נחת, כדי להימצא בבהירות מחשבתית ולתכנן קדימה. 

אם התחלת לחשוב על שינוי וצמיחה וחשוב לך שלא ללכת לאיבוד בדרך, שווה שנדבר. זה בדיוק הזמן לפעול ולקבל ממני את כל שדרוש לך כדי להסתכל קדימה, לשאוף, לתכנן ולהגשים!

למאמרים נוספים

בואו נדבר
💬 רוצה לדבר?
היי👋
שנעבור לווצאפ? אני כאן..